20 września 2017 podczas piątej konferencji branży motoryzacyjnej organizowanej przez Kantar TNS ogłoszono laureatów nagrody Klucze Jakości. Zdobyły ją Autoryzowane Stacje Obsługi, które uzyskały najwyższe wskaźniki satysfakcji klientów w badaniach TNS Garage Quality Check 2017. Marki Peugeot oraz Citroën znalazły się na podium.
Badanie TNS Garage Quality Check 2017 to niezależny audyt jakościowy, przeprowadzany w Autoryzowanych Stacjach Obsługi przez zespół kontrolerów firmy Kantar TNS, specjalizujących się w rynku motoryzacyjnym. To jedyne tego typu badanie dostępne na rynku polskim, które łączy dużą liczbę przeprowadzonych ankiet ze szczegółową analizą branży i standardu świadczonych usług.  
 
W tym roku Klucze Jakości zostały przyznane po raz piąty. Podobnie jak w zeszłym roku, marka Peugeot utrzymała wysoki poziom jakości i zajęła drugie miejsce w rankingu Autoryzowanych Stacji Obsługi, które uzyskały najwyższe wskaźniki satysfakcji klientów. Citroën osiągnął trzecie miejsce i zdobył Brązowy Klucz Jakości.

Piotr Karaszewicz, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych w Grupie PSA, odebrał obie statuetki – Srebrny Klucz Jakości 2017 dla marki Peugeot oraz Brązowy Klucz Jakości dla Citroëna. Nagrody przekazali Karolina Wetoszka, Strategic Account Manager w dziale rynku motoryzacyjnego Kantar TNS i jednocześnie szef TNS Garage Quality Check oraz Krzysztof Kruszewski, Dyrektor Zarządzający Kantar Insights w Polsce.  
 
Po odebraniu nagród Piotr Karaszewicz powiedział: „Otrzymanie obu tych statuetek sprawiło nam dużą radość. Nasze ekipy w Peugeot Polska, Citroën Polska i w Autoryzowanych Stacjach Obsługi wykonały ciężką pracę i zasłużyły na to. Mamy nadzieję, że wdrożone rozwiązania pomogą nam uzyskać jeszcze lepszy rezultat w przyszłym roku. Chcemy, aby głównymi zwycięzcami byli zadowoleni klienci marek Peugeot i Citroën”.