20 września 2017 r., podczas piątej konferencji motoryzacyjnej Kantar TNS zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Stacjach Obsługi, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2017. Marki Peugeot oraz Citroën zajęły miejsca na podium.

TNS Garage Quality Check 2017 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego Kantar TNS. To jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi.

W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz piąty. Podobnie jak w zeszłym roku marka Peugeot utrzymała wysoki poziom plasując się ponownie na II miejscu w rankingu na najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO.

Z kolei marka Citroën awansowała na podium zajmując III miejsce w rankingu na najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO i zdobywając Brązowy Klucz Jakości

Statuetki Srebrnego Klucza Jakości 2017 dla marki Peugeot oraz Brązowego Klucza Jakości 2017 dla marki Citroën, z rąk Karoliny Wetoszki, Strategic Account Managera w zespole badań rynku motoryzacyjnego Kantar TNS i szefowej projektu TNS Garage Quality Check oraz Krzysztofa Kruszewskiego, Managing Directora Kantar Insights w Polsce, odebrał Piotr Karaszewicz, Dyrektor ds. Części Zamiennych i Serwisu Grupy PSA.

Po odebraniu nagród, Piotr Karaszewicz podsumował: „ niezmiernie cieszymy się z obu nagród, na które zapracowały ekipy marek po stronie zarówno Peugeot Polska i Citroën Polska, jak też zespoły naszych koncesjonerów. Liczymy że przyjęte rozwiązania przyniosą w przyszłym roku jeszcze lepsze wyniki, a wygranymi będą zadowoleni Klienci marek Peugeot i Citroën”.