Audi łączy wirtualną rzeczywistość VR z modelem e-tron GT. Wykorzystując okulary VR oraz kontrolery, pracownicy różnych działów wirtualnie testują kompletne procesy montażowe. Specjalnie z myślą o tym Audi opracowało własne oprogramowanie VR. Opiera się ono na skanach 360°, dających wirtualny, trójwymiarowy plan wnętrza pomieszczenia. Technika ta po raz pierwszy została użyta właśnie dla testowania procesów montażowych Audi e-tron GT.

Audi pozycjonuje się jako najbardziej sportowa spośród marek segmentu premium. Ma ku temu słuszne powody – to triumfy w sportach motorowych. Sportowe zacięcie, zaawansowane rozwiązania techniczne i budząca emocje stylistyka są podstawą wygranych samochodów marki Audi.

Cyfrowe technologie nie tylko służą rozrywce, ale również dostarczają rozwiązania, które usprawniają międzynarodową logistykę. Audi wykorzystuje wirtualną rzeczywistość i wysokiej mocy komputery, by działać jeszcze sprawniej na każdym etapie produkcji.

Napęd na cztery koła quattro ma już 40 lat. Od debiutu na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie w 1980 roku fabryki Audi wyprodukowały 10,5 miliona aut wyposażonych w quattro.