Najmniejszy model ŠKODY przeszedł facelifting. ŠKODA CITIGO zyskała wówczas nowe wnętrze oraz zmodernizowany przód nadwozia, który buduje przeprojektowana maska, grill oraz zderzak z wbudowanymi światłami przeciwmgłowymi, opcjonalnie wyposażonymi w funkcję doświetlania zakrętów. W mediach, pod hasłem: Nowa ŠKODA CITIGO Miastolubna, trwa właśnie kampania reklamowa modelu.

ŠKODA CITIGO to idealna odpowiedź na dzisiejsze wyzwania wielkomiejskiej mobilności: jest kompaktowa, a zarazem przestronna w środku, oszczędna i zwinna, atrakcyjna, bezpieczna i dzięki licznym rozwiązaniom „Simply Clever”, także praktyczna. Uroku i stylu ŠKODZIE CITIGO z pewnością dodaje dach w kolorze czarnym lub białym oraz lusterka w wybranym kolorze dachu. Klienci mogą również skorzystać z ofert wyboru felg aluminiowych. Wnętrze ŠKODY CITIGO robi wrażenie ergonomiczną stylistyką i intuicyjnym rozmieszczeniem oprzyrządowania na desce rozdzielczej, która w wyższych wersjach wyposażenia wykończona jest w dwóch kolorach. Funkcjonalności wnętrzu dodają radio Swing z Bluetooth, Climatronic czy uchwyt na smartfon. ŠKODA CITIGO dostępna jest z dwoma nowoczesnymi, napędzanymi benzyną bezołowiową, jednostkami trzycylindrowymi. Pomimo niewielkiej pojemności, ich praca charakteryzuje się wysokim momentem obrotowym i niskim poziomem hałasu.

Miejski model ŠKODY pozostaje bardzo konkurencyjny w swoim segmencie dzięki imponującej przestronności kabiny, doskonałemu rozkładowi wnętrza, wysokiemu poziomowi bezpieczeństwa, dobrym właściwościom jezdnym oraz wydajnym jednostkom napędowym. Zalety te podkreśla trwająca właśnie kampania reklamowa, którą Klienci mogą dostrzec w telewizji, w prasie, w internecie, na VOD oraz citilightach.

Na potrzeby kampanii powstała również strona internetowa , opisująca zalety modelu. W ramach kampanii, marka ŠKODA przygotowała również aktywację konkursową, polegająca na możliwości „zeskanowania” spotu TV oraz nośników outdoorowych (citylight) w aplikacji Shazam, która służy do rozpoznawania utworów muzycznych oraz obrazów. Po zeskanowaniu reklamy użytkownik zostaje przeniesiony na dedykowany landing page z grą, w której do wygrania są nagrody: bilety do kina, kody do Audioteki czy kody do OMNI CAR SHARING.