Suzuki najbardziej lubianą marką samochodów kompaktowych. Drugi rok z rzędu Suzuki zostało uznane najbardziej lubianą marką spośród producentów samochodów klasy kompaktowej przez firmę badawczą IHS Automotive.

„Fajterki’’ to serial dokumentalny, stworzony przez najpopularniejszą trenerkę fitness w Polsce, Ewę Chodakowską. Jego bohaterkami są kobiety, które dzięki trenerce, jej programom treningowym, spersonalizowanej diecie oraz ogromnej dawce motywacji przeszły spektakularną metamorfozę! Zmieniając swoje ciało, zmieniły swoje życie, stając się inspiracją i motywacją dla innych.

Mitsubishi Motors po raz kolejny podkreśla, jak ważnym filarem dla marki są jej japońskie korzenie. Polski oddział firmy regularnie angażuje się w projekty związane z Krajem Kwitnącej Wiśni i wspiera ich realizację. W warszawskim Kinie Elektronik odbędzie się wyjątkowy Weekend z Niemym Kinem Japońskim.

Mitsubishi Motors kolejny raz akcentuje swój japoński rodowód, angażując się w działania związane z propagowaniem kultury Kraju Kwitnącej Wiśni. Firma podjęła współpracę z najbardziej znanym w Polsce ośrodkiem promowania kultury Japonii – krakowskim Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha, obejmując patronatem niezwykłą wystawę „Japońska układanka”.