Toyota rzuca nowe wyzwanie - Toyota Motor Corporation  uruchomiła „Start Your Impossible” – globalną korporacyjną inicjatywę, która ma inspirować pracowników, partnerów i klientów Toyoty i łączyć ich z głównymi wartościami firmy. W epoce coraz szybszego rozwoju techniki i nacisku na ochronę środowiska, „Start Your Impossible” podkreśla zaangażowanie Toyoty w tworzenie i wspieranie rozwoju bardziej włączającego i zrównoważonego społeczeństwa, w którym każdy może rzucać wyzwanie rzeczom niemożliwym.

Toyota Auris nabiera nowego wyrazu dzięki limitowanej wersji Touring Sports Freestyle oraz nowym kolorom nadwozia Aurisa na 2018 rok. Nowości w gamie modelowej kompaktowej Toyoty zostaną zaprezentowane na targach we Frankfurcie.

Czytelnicy niemieckiej edycji prestiżowego pisma „Auto Motor und Sport” uznali ŠKODĘ KAROQ najlepiej zaprojektowanym kompaktowym SUV-em na rynku. Nowy model marki ŠKODA zdobył 28,7% głosów i pokonał tym samym siedemnastu rywali w walce o pożądaną nagrodę „Autonis”.

Panel German Design Council (GDC) nagrodził Bernharda Maiera tytułem Brand Manager of the Year 2017. Nagrodę i tytuł, CEO ŠKODY otrzymał za wybitne osiągnięcia dla marki. GDC wręczył nagrodę we Frankfurcie, w ramach Automotive Brand Contest, obecnie jednego z najważniejszych konkursów w świecie motoryzacji.