ŠKODA stawia sobie za cel upraszczanie życia swoim Klientom, rozwijając dla nich szereg innowacyjnych usług. Tuż po wprowadzeniu możliwości zakupu auta tak jak w abonamencie, gdzie Klient przez 4 lata musi pamiętać tylko o tankowaniu (obowiązkowe przeglądy są wliczone w cenę), sprzedaży samochodów przez internet w pilotażowym programie z dealerami, teraz przyszedł czas na car sharing.

Omni to program dla osób, które okazjonalnie potrzebują samochodu w celu zrobienia większych zakupów, weekendowego wyjazdu za miasto, czy odwiedzenia znajomych ale jednocześnie dla tych, którzy chcą uniknąć procedur związanych z tradycyjnym wynajmem samochodów.

"Korzystanie z omni jest bardzo proste. Wystarczy pobrać darmową aplikację i zarejestrować się. Kolejnym krokiem jest wybór i rezerwacja auta, ulokowanego w danym miejscu w Warszawie" – mówi Piotr Maj, Kierownik ds. digitalizacji marki ŠKODA.

Klient otwiera auto przy pomocy aplikacji, a w samochodzie czeka na niego klucz niezbędny do uruchomienia silnika, dokumenty samochodu oraz karta paliwowa. Klient omni po skorzystaniu z usługi wraca na miejsce, z którego wziął samochód i zamyka je za pomocą aplikacji. Opłata za skorzystanie z omni jest pobierana z podanej podczas rejestracji karty kredytowej lub debetowej, a jej naliczenie rozpoczyna się w chwili otwarcia samochodu. Klient płaci tylko za kilometry i czas przejazdu, a żadne dodatkowe opłaty nie są pobierane. W fazie testowej usługi omni, Klient ma do dyspozycji pięć modeli marki: ŠKODĘ CITIGO, ŠKODĘ FABIA, ŠKODĘ OCTAVIA. ŠKODĘ RAPID oraz ŠKODĘ KODIAQ.

Wprowadzając omni na polski rynek, marka ŠKODA potwierdziła swoją innowacyjność, otwierając przed mieszkańcami Warszawy nowy wymiar korzystania z samochodu. W kolejnych miesiącach projekt będzie rozwijany o nowe funkcjonalności. Uruchomienie usługi to kolejny krok w stronę innowacyjnych usług mobilnych i online, które wprowadzają ŠKODĘ w nową, zdigitalizowaną erę. Marka ŠKODA znana jest z przemyślanych rozwiązań ułatwiających życie, a usługa omni to kolejny dowód na troskę marki o swoich Klientów.