Opel i Borussia Dortmund przedłużyły udaną współpracę na kolejne pięć lat i zamierzają rozszerzyć jej
zakres. Logo Opla, który od teraz należy do grona strategicznych partnerów zdobywców
Pucharu Niemiec, pojawi się na rękawach koszulek zawodników Borussii Dortmund od
sezonu 2017/18 Bundesligi.

Budując i wzmacniając swój wizerunek prestiżowej marki, eksperta w kwestii napędów 4x4 i pioniera nowych technologii, Mitsubishi Motors w Polsce już trzeci rok z rzędu zostaje sponsorem znanego turnieju golfowego Deutsche Bank Polish Masters.

W czasach, kiedy pojazdy SUV są tak powszechne – obecnie stanowią 25% udziału w sprzedaży samochodów na rynkach europejskich – zapominamy, że jeszcze trzy dekady temu były uznawane za nowość. Mija dokładnie 35 lat od momentu, kiedy firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) zdecydowała się wprowadzić na rynek swój flagowy model Pajero – samochód będący „kamieniem milowym” w dzisiejszym, popularnym i bardzo zagęszczonym segmencie SUV.

W miniony weekend odbył się coroczny Zlot MitsuManiaków - wielbicieli japońskiej marki Mitsubishi. Mitsumaniacy świętowali jubileuszowy, piętnasty zlot w szczególnym dla nich miejscu – Grudziądzu, czyli miejscu gdzie powstał Klub MitsuManiaków.